Zuzana Capeková

26.09.2015 21:20

Šitie ma bavilo od malička, konkrétne snáď od 4rokov, keď som začala šit  odevy nielen pre svoje bábiky ale aj pre polovicu sídliska. Napriek tomu že som vždy bola presvedčená že šitie zostane len mojim koníčkom, tak som skončila s výučným listom panskej krajčírky a v tomto obore som niekoľko rokov pracovala než som započala štúdia na Libereckej univerzite. Tu som si dala pauzu. Narodili sa mi dve deti, oboje som nosila v šatke, čo bola v tom čase veľká rarita. K šitiu som sa vrátila a som rada že sa možem venovať svojmu  koníčkom, šitiu  a deťom. Šijem takmej všetko čo súvisí s deťmi a materstvom. V súčastnosti sú to hlavne Onbagy, odevy pre nosenie detí a detské funkčné oblečenie, ktoré som v čase keď moje deti boli malé postrádala. Mojim cieľom je dopriať maminkám všetky tieto vymoženosti v kvalitných materiáloch a stryhoch, preto sa sústredím na hromadnejšiu výrobu, kde pre každý kus odevu mám len obmedzené množstvo modelov  a  vyrábam ich zásadne naraz vo vačšom množstve aby som znížila náklady. Kvalita nijak nepostráda, lebo materialy  volím kvalitné a stryhy dobre vypracované . Odevy šijem sama a  plánujem že to tak chvilku zostane.

Kontakt

Ergonomické nošení dětí a laktační poradenství www.nosimte.cz
www.kristynacharvatova.cz
777 476 062 Denisa - denisa@nosimte.cz (nošení)
737 636 490 Kristýna - poradenstvi@kristynacharvatova .cz (kojení)
info@nosimte.cz