Terka Ševčíková

30.09.2015 22:45

Jsem žena, dcera, … máma s letitou praxí ve vzdělávání. A protože ráda vzdělávám i vzdělávám se, neminulo mě to ani s příchodem naší, dnes již tří a půlleté, dcerky Sárky. Vzdělávala jsem se v tom, jak si tu naší novou životní etapu zpříjemnit, co nejvíce zlevnit a jak Sárce připravit smysluplný vstup do života. A tak se do mého života dostaly látkové pleny. Po zevrubném seznámení s tématem mi bylo jasné, že toto je pro nás ta správná cesta a vydala jsem se ji dále zkoumat a vzdělávat se. Největší školou mi pak bylo látkování samo. Světe div se, ale ještě před těmi pár lety byly na Liberecku minimální možnosti seznámit se, prohlédnout si a osahat si látkové pleny, natož pak více druhů. Proto jsem před dvěma lety přijala nabídku společnosti Brána k dětem a stala se jejich látkovací poradkyní. Od té doby pořádám na Liberecku prezentace a besedy na téma zdravého přebalování a dětské ekohygieny, seznamuji rodiče s možnostmi, výhodami i nevýhodami (ano, pro někoho jsou) moderních látkových plen. Na festivalu Vám budu k dispozici s moderními látkovými plenami. Seznámím Vás s tématikou, odpovím na Vaše otázky. Budu sdílet své zkušenosti a těším se na ty Vaše .

Kontakt

Ergonomické nošení dětí a laktační poradenství www.nosimte.cz
www.kristynacharvatova.cz
777 476 062 Denisa - denisa@nosimte.cz (nošení)
737 636 490 Kristýna - poradenstvi@kristynacharvatova .cz (kojení)
info@nosimte.cz