Tereza Pokorná

03.09.2015 23:29
Jsem matka, žena, waldorfská pedagožka... Cítím se být součástí přírody. Les je mým domovem a zvířata jsou mými přáteli. Miluji svět fantazie - příbehy, legendy, pohádky... Tvoření je má vášeň a šití je v mé krvi.
Když jsem se narodila, tak u kolébky určitě stály tři sudičky. Jedna mi dala lásku k přírodě, druhá radost z tvoření a třetí mi otevřela bránu do světa fantazie. Šít mne naučila babička - švadlena. Dlouhé hodiny jsem ji pozorovala jak šije a s přibývajícím věkem jsem začínala pomáhat. Vystudovala jsem fakultu životního prostředí a pracovala v ekocentru. Zalíbení ve waldorfské pedagogice jsem našla v Liberecké lesní školce Lesmír, kde jsem působila jako hlavní pedagog. Nyní si užívám mateřskou dovolenou se dvěma dětmi a v budově školky máme zázemí pro Mateřské centrum Lewandulka - společenství rodičů, kterým je blízké kontaktní rodičovství, waldorfská pedagogika a ekologicky šetrný životní styl. Ve volných chvílích vyrábím hračky z přírodních materiálů. Ruční šití sice trvá dlouho, ale dává prostor vložit do hračky svou lásku a něhu... a to mě na tom baví.
 
Na festivalu budu zajišťovat zázemí v budově, kde sídlí Liberecká lesní školka Lesmír a MC Lewandulka. Zároveň připravím malou tvořivou dílnu, na které budeme vyrábět kojící a nosící korále - z dřevěných a vlněných korálků.

 

Kontakt

Ergonomické nošení dětí a laktační poradenství www.nosimte.cz
www.kristynacharvatova.cz
777 476 062 Denisa - denisa@nosimte.cz (nošení)
737 636 490 Kristýna - poradenstvi@kristynacharvatova .cz (kojení)
info@nosimte.cz