Lucie Tulachová

19.09.2015 22:34

Na festival dorazí i Lucie Tulachová, která vyrábí krásné doplňky a ozdoby - pro radost a potěšení z čiré krásy.

 

Lucka se představuje:

 

"Nyní jsem hlavně maminkou dvou dětiček, Alexe a Laury. S dcerkou si užívám krásy nošení, o kterých jsem bohužel u syna nevěděla. Nyní mu to vynahrazuji v pokročilejším věku a do šátku se chodí pomazlit. Vždycky jsem ráda kreslila, tvořila, vyráběla a při zabydlování dětského pokojíku jsem přišla na chuť tvoření z filcu. Tato záliba mě chytla natolik, že když děti dovolí, ráda tvořím pro radost. Na festivalu si můžete prohlídnou, či zakoupit filcové ozdoby, které tvořím. Moc se těším nejen na všechny přednášky, ale na vás všechny. Na lidi, kteří milují své děti."

 

 

Kontakt

Ergonomické nošení dětí a laktační poradenství www.nosimte.cz
www.kristynacharvatova.cz
777 476 062 Denisa - denisa@nosimte.cz (nošení)
737 636 490 Kristýna - poradenstvi@kristynacharvatova .cz (kojení)
info@nosimte.cz