Kojení a šestinedělí: Kristýna Charvátová

22.10.2021 09:45

Na přednášce si budeme povídat o tom, co vás čeká v šestinedělí a jak je toto období důležité pro kojení i vzájemný vztah. Budeme spolu sdílet praktické tipy, co si připravit a s čím vám mohou pomoci vaši blízcí. 

Kojení je nejlepší a nejvýhodnější způsob výživy dětí. Miminka očekávají, že budou hned po porodu kojena a těla žen jsou připravena k tomu kojit. Do začátku kojení ale vstupuje mnoho faktorů – porod, naše sebědůvěra, podpora okolí. Mnoho žen spoléhá na to, že vše po porodu půjde samo, případně že jim pomůže personál v porodnici. Pro snažší začátek kojení je ale stěžejní dostatek informací už před porodem.
Budeme se věnovat základům kojení, fyziologii kojení, jeho psychologickém, sociálním, emočním i nutričním významu. Dozvíte se, co je důležité pro co nejlepší začátek kojení,  jaké jsou nejčastější mýty a co vás může při kojení překvapit. Jak předcházet nejčastějším problémům i to, jak je případně řešit. Bude zde prostor i pro vaše dotazy.

 

O Kristýně:

Jmenuji se Kristýna Charvátová, jsem máma, laktační poradkyně, lektorka nošení a dula studentka.  Původní profesí jsem speciální pedagog, zaměřuji se na attachment – primární vazbu mezi maminkou a miminkem. Podporuji ženy v raném mateřství, aby naslouchaly potřebám svého miminka s sebe samé. Vnímám, že to je pro spoustu z nás obrovskou výzvou – vrátit se ke kořenům, naslouchat vlastní intuici.

Když jsem se začala zajímat o zákonitosti vztahové vazby, zjistila jsem, jak důležitou roli v ní hraje porod, bonding, kojení a vzájemný kontakt. Rozhodla jsem se jít cestou, kterou mohu pomoci už, když se vztah začíná formovat.

Absolvovala jsem kurz Kojení s využitím vrozených reflexů a výcvik laktační poradkyně u občanského sdružení Mamila. Poskytuji služby laktační poradkyně v libereckém kraji. Zároveň jsem i lektorka nošení, mám za sebou základní kurz u Die Trageschule. Momentálně jsem dula studentka u AmmaDula Akademie,v průběhu prosince se stanu mentorovanou dulou a následně budu moci doprovázet k porodům.

 

 

Kontakt

Ergonomické nošení dětí a laktační poradenství www.nosimte.cz
www.kristynacharvatova.cz
777 476 062 Denisa - denisa@nosimte.cz (nošení)
737 636 490 Kristýna - poradenstvi@kristynacharvatova .cz (kojení)
info@nosimte.cz