Kateřina Anna Šrubařová - Katy

01.09.2015 14:35

Jsem ženou mnoha směrů a zálib, která profesně propojuje lektorování, překládání a poradenství (chtělo by se říci „podporovatelství“) a svobodně si mezi nimi volím v poměru, který mi v daném čase nejvíce vyhovuje. Studovala jsem primární pedagogiku, angličtinu, maďarštinu a umělecký překlad, vedle toho mám absolvované kurzy dramatické výchovy, globálního a rozvojového vzdělávání nebo kritického myšlení. Překládám knížku dětských pohádek, vzdělávám skautské vůdce, oslovuje mě unschooling, tanec, udržitelný rozvoj, zdravý životní styl či psychologie. Ráda provázím jednotlivce i skupiny na cestě za poznáním. Po narození první dcerky jsem rozšířila pole působnosti o kontaktní rodičovství, nabízím podporu při kojení (certifikát od české laktační ligy i slovenské Mamily), nošení dětí podle metodiky Trageschule, bezplenkové metodě či individuální předporodní přípravy. S kolegyní dulou vedeme podpůrnou skupinku při kojení a kontaktním rodičovství. S lektorským kurzem A centra a příchodem druhé dcerky jsem se notně posunula v důvěře v život a sebe sama, respektu k odlišnostem, učím se přijímat řád bytí a jsem zvědavá, jaké další proměny a odemčené komnaty mi nabízejí dny budoucí.

Na festivalu se můžeme setkat na povídání o příkrmech. Probereme co, kdy a jak ti naši odrůstající drobci mohou dlabat, abychom je přitom neochudili o naše mléko, které stále potřebují. Prozkoumáme, jak je to s tím zaváděním lepku, zda je potřeba začít mrkvičkou, jestli se zakuckají, když budou jíst sami, a proč ani nekojené děti nepotřebují se zavedením příkrmů dostávat umělé mléko.

 

S Katy se můžete potkat na jejích webech: www.bytsiblizko.cz a na její FB stránce.

Kontakt

Ergonomické nošení dětí a laktační poradenství www.nosimte.cz
www.kristynacharvatova.cz
777 476 062 Denisa - denisa@nosimte.cz (nošení)
737 636 490 Kristýna - poradenstvi@kristynacharvatova .cz (kojení)
info@nosimte.cz