Anna Kšírová

12.09.2015 23:11

Jsem máma Jáchyma - a chtělo by se říct že i tohoto festivalu, který jsem dlouho nosila v hlavě, až nastal ten pravý čas ho uspořádat. Jsem také lékařka, před narozením syna jsem pracovala na neurochirurgické JIP v Liberci. Mateřství mě velmi posunulo v chápání toho, co znamená pečovat a podporovat druhé v cestě ke zdraví. Mnohem víc jsem také pochopila, jaké jsou potřeby dětí a maminek během raných fází života a rodičovství. 

Věnuji se podpoře žen v nošení dětí a v kojení - a pomáhám při hledání cesty k tomu, aby mateřství a život obecně byly radostné. Neustále žasnu nad vytrvalostí a odvahou žen a nad schopnostmi dětí. 

Na festivalu budu přednášet o nošení dětí a o tom, jak ovlivňuje psychický, motorický a sociální vývoj dítěte.Nabídnu Vám nové pohledy na vývojové potřeby miminek a doufám, že Vám poskytnu materiál k přemýšlení. S Ivčou Klímovou a Julií Dominikou Zemanovou budeme také společně mluvit o šestinedělí a podpoře kojení - já tam přitom budu hlavně od toho, abych osvětlila, jaké neuvěřitelné schopnosti miminka mají od narození - a jak jim umožnit, aby je využily.

Kontakt

Ergonomické nošení dětí a laktační poradenství www.nosimte.cz
www.kristynacharvatova.cz
777 476 062 Denisa - denisa@nosimte.cz (nošení)
737 636 490 Kristýna - poradenstvi@kristynacharvatova .cz (kojení)
info@nosimte.cz