Bonding: Pavla Horáčková

22.10.2021 09:55

 

Porod jako okamžik, kdy naše dítě přicháží na svět, je bezesporu přelomovou 

událostí. Neméně důležité je však bezprostřední období po porodu. Okamžiky prvního seznamování matky a jejího dítěte mají nesmírný význam jakožto završení tohoto krásného okamžiku. Nerušený kontakt kůže na kůži po porodu a nejen po něm má  však vliv ma celý další život dítěte, rodiny a bez nadsázky se dá říct, že i celé naší společnosti.

Během přednášky budeme mluvit o tom, co vše se po porodu děje s maminkou a miminkem. Jak tato fáze  nastavuje hormonální pochody a ovlivňuje kojení a vztah rodičů s dítětem.

 

O Pavle:

Jsem praktická dětská lékařka a od roku 2008 jsem pracovala na dětském a novorozeneckém oddělení KNL. Moje práce mne naplňovala vždy, ale další obrovskou inspirací pro mne byla vlastní mateřská zkušenost. Moje dvě děti mi ukázaly přirozenost kontaktního rodičovství. Stala jsem se laktační poradkyní. Poznala jednoznačný prospěch dětí z nošení na těle rodiče. Nyní moc ráda podporuji rodiny v tomto krásném, ale zároveň novém a mnohdy i náročném období života jejich dětí. Jsem přesvědčená, že pečovat o miminko umí každý rodič intuitivně správně, potřebuje pouze empatického a laskavého průvodce v okamžicích nejistoty. 

 

Kontakt

Ergonomické nošení dětí a laktační poradenství www.nosimte.cz
www.kristynacharvatova.cz
777 476 062 Denisa - denisa@nosimte.cz (nošení)
737 636 490 Kristýna - poradenstvi@kristynacharvatova .cz (kojení)
info@nosimte.cz